Anabilim dalımız öğrencileri TÜBİTAK'tan şu ana kadar 9 adet 2209-A ve 1 adet 2224 projeği almaya hak kazanmıştır.
9- 2023/2 - Dr. Öğr. Üyesi Meryem KARATAŞ danışmanlığında "Birlikte Yaşama Kültürü" isimli proje Tuğçenur Açma yürütücülüğünde ve İlayda Yeşilyurt ile Ayşenur Demir araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanmıştır.
8- 2023/2 - Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM danışmanlığında "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygılarının Azaltılmasında Scratch İle Tasarlanan Matematiksel Oyunların Etkisi" isimli proje Kübra Akçay yürütücülüğünde ve Selin Tosun, Edanur Mil ile Zeynep Özkutlu araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanmıştır.
7- 2023/2 - Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM danışmanlığında "İlkokul Uyum Haftasına Yönelik Geliştirilen Çizgi Filmin Öğrencilerin Matematik Algılarına Etkisinin Resimler Aracılığıyla İncelenmesi" isimli proje Rabia Baştürk yürütücülüğünde ve Zeynur Çakar ile İrem Sakla araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanmıştır.
6- 2023/2 - Arş. Gör. Fatih Selim SELLÜM danışmanlığında "Birleştirilmiş Sınıflarda Öğrenim Gören Öğrencilerin Baskın Zekâ Alanlarına Uygun Etkinliklere Yönelik Görüşleri" isimli proje Mina Çalışkan yürütücülüğünde ve Yasemin Toprak, Sude Güven ile Zeynep Cebeci araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanmıştır.
5- 2022/2 - Doç. Dr. Dursun AKSU danışmanlığında "Sınıf Ögretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılıgı Atölyesinin Sınıf Içi Etkili Iletisim Becerilerine Etkisi" isimli proje Hilal Karateke yürütücülüğünde ve Mevanur Semiz ile Dilara Özgün araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanmıştır.
4- 2022/2 - Doç. Dr. Ebru UZUNKOL danışmanlığında "İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin “Mutluluk” ve “Üzüntü” Kavram Algılarının Resim Analizi Yöntemiyle İncelenmesi" isimli proje desteklenmeye hak kazanmıştır.
3- Prof. Dr. Mustafa BEKTAŞ danışmanlığında "Öğretmen Adayları Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Uyum Sorunlarına Yönelik Farkındalık Kazanmak İçin Akranlarıyla Drama Çalışmaları Yapıyor" isimli proje desteklenmeye hak kazanmıştır.
2- Prof. Dr. Mustafa BEKTAŞ danışmanlığında "Sınıf Öğretmeni Adayları Web 2.0 Aracıyla Sanal Müze Tasarlıyor ve Öğretiyor" isimli proje desteklenmeye hak kazanmıştır.
1- Prof. Dr. Mustafa BEKTAŞ danışmanlığında "Sınıf Öğretmeni Adayları Akran Öğretimiyle Web 2.0 Araçları Kullanarak Dijital Ders Materyali Tasarlıyor" isimli proje Betül Arslan yürütücülüğünde ve Cengiz Han Nicihan, Mustafa Kan ile Fatma Nur Aydın araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanmıştır.
Doç. Dr. Dursun AKSU danışmanlığında "Sınıf Ögretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılıgı Atölyesinin Sınıf Içi Etkili Iletisim Becerilerine Etkisi" isimli Hilal Karateke yürütücülüğünde ve Mevanur temiz ile Dilara Özgün araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanan 2209-A projesinden üretilen özet bildiri metninin ise 18-21 Eylül, 2024 tarihleri arasında Diyarbakır'da gerçekleştirilecek olan EDUCongress 2024'te sunulmasına yönelik 2224-B proje desteği almaya hak kazanmıştır.