Doç. Dr. Dursun AKSU danışmanlığında "Sınıf Ögretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılıgı Atölyesinin Sınıf Içi Etkili Iletisim Becerilerine Etkisi" isimli Hilal Karateke yürütücülüğünde ve Mevanur temiz ile Dilara Özgün araştırmacılığında desteklenmeye hak kazanan 2209-A projesinden üretilen özet bildiri metninin18-21 Eylül, 2024 tarihleri arasında Diyarbakır'da gerçekleştirilecek olan EDUCongress 2024'de sunulmasına yönelik TÜBİTAK 2224-B Yurt İçi Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı başvurusu proje desteği almaya hak kazanmıştır.
Proje kapsamında Hilal Karateke isimli öğrencimiz "Sınıf Öğretmeni Adaylarına Drama Temelli Hikâye Anlatıcılığı Atölyesinin Sınıf İçi Etkili İletişim Becerilerine Etkisi" isimli bildirisini sunacaktır.
Öğrencilerimizi ve öğretim üyelerimizi tebrik ederiz.